Bolków, Chocianów, Chojnów, Gaworzyce, Głogów, Grębocice, Jawor, Krotoszyce, Kunice, Legnica, Legnickie Pole, Lubin, Męcinka, Miłkowice, Mściwojów, Paszowice, Pielgrzymka, Polkowice, Prochowice, Przemków, Radwanice, Rudna, Ruja, Ścinawa, Wądroże Wielkie, Zagrodno, Złotoryja

STS rezygnuje z sektorówki. Będzie więcej biletów na mecz z Pogonią

LUBIN.  Już 3 września odbędzie się mecz, w którym KGHM Zagłębie Lubin zmierzy się z czwartą siłą minionego sezonu – Pogonią Szczecin. W związku z ogromnym zainteresowaniem kibiców tym spotkanie, z trybuny C zniknie reklama wielkopowierzchniowa STS, a wygospodarowane w ten sposób miejsca trafią do sprzedaży dla kibiców Pogoni.

STS rezygnuje z sektorówki. Będzie więcej biletów na mecz z Pogonią

Bilety przygotowane przez Zagłębie na mecz z Pogonią rozeszły się już w ilości ponad 6500. W związku z ogromnym zainteresowaniem meczem, STS jako sponsor klubu postanowił wesprzeć fanów „Miedziowych” i zrezygnować z reklamy wielkoformatowej na trybunach.

- Działalność sponsorska STS zdecydowanie wykracza poza ogólnie przyjęte ramy sponsoringu sportowego. Wiemy, że to kibice tworzą wyjątkową atmosferę w trakcie meczów, dlatego chętnie udostępniliśmy im naszą przestrzeń reklamową na stadionie, by jeszcze więcej kibiców mogło na żywo obejrzeć mecz z Pogonią – informuje sponsor Zagłębia.

Sektorówka STS zostanie zdjęta, żeby w ten sposób odsłonić krzesełka, które będą mogli zająć kibice. Dzięki wsparciu sponsora udało się udostępnić 500 miejsc. Tyle właśnie wejściówek pojawi się w dodatkowej dystrybucji dla kibiców Pogoni Szczecin.

- Firma STS, która nie raz wspierała nas w tematach profrekwencyjnych, ponownie rezygnuje ze swojej powierzchni reklamowej znajdującej się na stadionie, by więcej kibiców mogło tworzyć niesamowitą atmosferę - mówi Magdalena Berkowska, Dyrektor Sprzedaży. – Jest to kolejny przykład dobrze działającej współpracy pomiędzy sponsorem a Klubem. Poprzednio szerokim echem poniosła się także akcja „Dorzuć Misie”, którą mieliśmy okazję przeprowadzić podczas spotkania z Lechem Poznań. Jesteśmy wdzięczni i liczymy na owocną współpracę w przyszłości – dodaje.

STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu, a rezygnacja z reklamy wielkoformatowej podczas meczu z Pogonią to kolejny przykład takich działań.

Powiązane wpisy